Alla inlägg den 12 april 2011

Av Blubh - 12 april 2011 14:56

Och om vi sätter oss i sanden,

och jag vilar mina händer mot dina.

Om vi låter sanden sila sig mellan tårna,

och vi bygger ett slott av sand.


Så skulle vi kunna säga att vi är förenade.

Kanske jag skulle få kalla mig för din?

Om du kanske håller mig för en stund.

Medans solen går ner i öst.


Så skulle vi minnas gårdagen.

Som något av det bästa vi varit med om.


Av Blubh - 12 april 2011 14:44

Fem dagar har gått, sen jonas kysste elin.

Och elin grät efteråt.

För elin, elin va ju bara elin.

Och elin visste att Jonas aldrig skulle kyssa henne igen.

För det sa Jonas, Jonas sa att det var över.

En sista kyss gav han elin.

Och elin grät, för elin älskade Jonas.

Och Jonas älskade inte elin.

För Jonas älskade Karin.

Karin som bodde två kvarter från elin.

Och elin fick se jonas var dag.

När han promenerade till Karin.

För karin älskade oxå Jonas.

Och elin älskade Jonas.

men jonas älskade karin.

Så elin gick och dog. 

Och kvar var Karin som älskade Jonas.

och Jonas som älskade Karin.



Presentation


varför är det så svårt att bara lära som vi lever
vi är ju ändå våra egna elever
om vi ska stilla vår hunger och släcka vår törst
är det nog lättast om vi slutar be om ursäkt först

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards