Alla inlägg under april 2013

Hh

Av Blubh - 20 april 2013 16:15

Jag är inte vacker
Men väldigt mycket mascara kan få folk att tro det.

Av Blubh - 19 april 2013 22:05

Det känns som silver nålar mot min hud,
Tunna alldeles för smala silver nålar som sakta pressas mot min hud för att lämna små knappt synliga hål i magen på mig.
Men de sa att det var inte farligt,
För såhär dags på året läker hålen som fortast.

Ibland efterlämnar dom en klump i magen, kanske beror det på de 4kilona jag lagt på mig?
Eller kanske det var dom där extra chipsen jag åt som fick mig att känna ångest?

Dom säger att det är fel av mig, att jag faktiskt inte borde känna såhär.
Jag säger det är fel av dom,
För dom är anledningen till att jag känner såhär.

För jag vill också kunna äta chips utan att bry mig,
Jag vill också ha några extra kilo på mina lår och trivas.
Jag vill sluta sträva efter perfektion och jag vill att silver nålarna i magen på mig ska försvinna.

Skapa flashcards