Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Blubh - 28 mars 2012 19:31

Ibland känns det som du glömmer mig,

i tankarna på henne. 

Kanske du ringer henne innan du ringer mig,

bara för att fråga henne om allt är okej.


Solen går inte ner förrän fåglarna slutat sjunga,

hör du på vinden att det är sommar snart? 

Jag fick mvg på min uppsats om dig,

dom sa att den lät verklig.

Det är bara för den är det, svarar jag.


Hur ska jag klara en sommar utan kärlek,

när allt jag söker är ett hjärta med rum.

Så låt oss tända lite ljus och prata ut om de vi har,

för allt du gör tyder på att jag inte längre har dig kvar.


Jag ska på konsert i helgen, 

en sån där med hög bas och värme i luften.

Då ska jag tänka på dig,

och kanske undra om du är med henne just då.

Kanske låter jag bli att smsa dig den kvällen,

eller så ringer jag i förtvivlan för att få höra din röst.

Ovido - Quiz & Flashcards