Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Blubh - 12 mars 2011 16:08

Kanske du skriker mitt i natten.

Vaknar upp ur en hemsk dröm.

Kanske du lyckas somna om igen.

Utan mina armar runt dig.


Så det kanske blir som förut.

Vi ses på stan en dag.

tar en fika gemensamt, du och jag.

Kanske jag följer dig hem någon gång då och då.

För att vara snäll och lite så.

Kanske du får en godnatt puss.

Kanske du får en kram.

Det beror ju på, hur bra du tror du ha'.



Av Blubh - 12 mars 2011 16:04

Det har blivit inne och ballt
och rent ut sagt poplärt
att visa upp sitt liv
som nån sorts offentligt misär.
Men jag vill också va en tidens poet
så här får ni smaka på mina problem
Ett och två, det kan väl gå
med tre och fyra ensamma år

Hon stack iväg
minst hundra mil härifrån
Hon klänger på nån typ
som hon hittat i ett djupt svart hål
Hon lämnade mej kvar
med tabletter och sprit
Det är en lysande story
för "Här är ditt liv"
Ett och två det kan väl gå
men tre och fyra ensamma år

Presentation


varför är det så svårt att bara lära som vi lever
vi är ju ändå våra egna elever
om vi ska stilla vår hunger och släcka vår törst
är det nog lättast om vi slutar be om ursäkt först

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards