Alla inlägg den 9 september 2012

Av Blubh - 9 september 2012 12:04

Min syster frågade mig idag,

vad jag hade velat göra innan jag dog.

Resa jorden runt med nakna fötter, svarade jag.


För det hade varit en häftig grej,

att åka till Spanien och äta middag

tillsammans med mina nakna fötter.

Åka till Aspen och möta en främling,

ta bussen genom kina och äta med pinnar.


Men i smyg hade jag velat gifta mig innan jag dör,

jag hade velat gifta mig med en främling i Paris.

Gärna under eiffeltornet om det går bra,

för det är något som hade gjort mig glad.


Jag hade velat åka på smekmånad på Hawaii,

eller tagit ett tåg till New york.

Ständigt vara på rymmen från en bostad,

och aldrig känna mig ensam.


Vill du gifta dig med mig och mina nakna fötter?


Presentation


varför är det så svårt att bara lära som vi lever
vi är ju ändå våra egna elever
om vi ska stilla vår hunger och släcka vår törst
är det nog lättast om vi slutar be om ursäkt först

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards