Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Blubh - 10 juni 2012 21:28

Det är dags att gå hem säger du,

jag är full och vill stanna lite till.

Kanske om en timme eller så,

känns det bättre om det bara är vi två.


Men jag känner ingen trötthet än,

jag vill leva för kvällen.

Tar en cider yr kylskåpet sen dansar natten förbi,

det är lättare att leva när man är full som ett svin.


Lalalala låt oss sjunga för onykterhetens skull,

och kanske lite för att duvorna är extra vita just nu.

Säg mig vad tycker du om mitt gyllende hår ikväll,

jag som fixade det extra fint för att du skulle följa min väg. 


Det har alltid varit modernt att vara vacker och smal,

kanske får att det inte står skrivet smart i någons panna.

Men ikväll glömmer vi sånt ytligt som målade läppar och mascara,

låt oss sjunga för att vara onyktra.


Presentation


varför är det så svårt att bara lära som vi lever
vi är ju ändå våra egna elever
om vi ska stilla vår hunger och släcka vår törst
är det nog lättast om vi slutar be om ursäkt först

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards