Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Blubh - 20 augusti 2011 15:40

Det är illamående fjärilar som flyger runt.

Dom faller och ramlar mot marken.

Deras vingar har gråa sprickor i sig,

och deras färger börjar blekas bort.


Kanske om jag sprejar med färg,

fyller i deras vingar med vackra färger.

Skulle dom flyga bättre då?

Inte halka runt i gräset,

utan faktiskt fälla ut sina vingar?


Får jag be dig göra det med mig? 

Skulle vi göra vårt målande till en dejt.

Vi skulle kunna sitta och småskratta åt normala saker.

Sådär som dejterna på tv, du vet.

Vi skulle kunna flina åt dom vackra fjärilarna.

Och innan du går hem skulle du kunna få kyssa mig.


Skulle du kunna göra det här för mig.

Skulle du vilja kyssa mig om jag bad dig om de,

för det är just de jag gör just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards